Fick ett nytt kort från kyrkan...

Jag lyssnade ju på mitt förra kort jag fick om morgonen.
Mins ni
Om man går upp tidigt känns det som man får en till dag. Å det har jag ju verkligen ettsat fast i mitt huvud för att inte vara så arg, besviken och ledsen över att inte jag får ta mig en sovmorgon. Så det kortet gav mig lixom styrka på något underligt sätt.
Nya kortet lyder på detta sätt...

Ju mer vi jagar efter lycka, derstå mer flyr den ifrån oss.

Detta ska jag med ta till mig!! Även fast jag ofta känner mig nöjd och lycklig över det jag har. Så kanske man kan göra något bra med dem negativa stunderna med.
För det har vi... här hemma hos oss så jagar vi efter mer lycka. För att vi alla ska må bra. Vi kanske ska lägga tanken lycka åt sidan kanske det bara går utav farten.
Så nytt kort har gett mig en ny fundering.

Påtalan om krykan kanske det strax är dax att gänga sig...
Men jag börjar mer och mer fundera på om jag ska göra det så stort.
Vi går dit gängar oss och går hem. Funkar inte det??
Nicke vill ha stor fest... Nicke vill ha det här stora festliga och jippot runt omkring.
Jag hoppar gärna över det....
Jag skulle kunna tänka mig en sommar fest...
Nu ringer Madde och stör mig.... puss på dig// MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: maddo

Stör...??? kan väl aldrig tro att jag stör!



:-p du älskar ju mig jue.... =)

2008-10-13 @ 23:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0