Godförmiddag!

 Jag har alla mina tre killar hemma idag. Suck och pust för höst förkylningar?! Zebsatian har hostat hela natten och är hes som bara den. Han skulle väl ha klarat en till dag i skolan. Men jag vill inte riskera en natt på akuten. Det är jag för trött för...
Så han är hemma med oss andra. Alexander har lite rinnande snor, men det är som vanligt när det är höst. Snor snor och lite till snor.

Måste bara byta skriv ämne. Jag läste nyss Mickis blogg och hon hade länkat till en låt med Kingen. Nu dansar mina största till den låten. Dem jazzar på av bara den och skrattar. Dem tom kastar sig på golvet i mellanåt.  Så nu är det tredje gången vi lyssnar på Mary Ann.
Kanske vi kan byta ut denna Mary Ann låten...alltså det jag menar är att jag har tröttnat rätt så mkt på denna Anna med Buzhunter.
Jag lyssnar ju hellre på lite rockenroll toner....
Nu ska vi helt plötsligt hänga gubbe... Sedan ska vi mysa i kojan vi gjorde för en timme sedan. // MARIA MAROSKA



Kommentarer
Postat av: Mickis

Självklart säger jag till när/om det blir fler gånger....antagligen blir det nån gospelkonsert här framöver, så bara jag vet när o så, så hör jag av mig =)



o jag tycker också det är toppen med vår relativt nya vänskap....stortrivs med dig och din familj kramar

2008-10-24 @ 12:49:33
URL: http://mickis74.bloggagratis.se
Postat av: Mickis

o naturligtvis önskar jag er en trevlig helg också....kram igen =)

2008-10-24 @ 12:50:11
URL: http://mickis74.bloggagratis.se
Postat av: Mickis

o krya på er allihopa nu...så ni blir redo för en ny vecka :)

2008-10-24 @ 12:50:46
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0