Godmorgon...

Att ha ett finger som är blått och svullet gör skrivandet lite svårare så här på morgonkvisten... Man anväder ju lillfingret varje gång man skall ha en storbokstav... Aj Aj Aj... Jag vaknade i natt och fick gå upp och kolla så fingret verkligen inte var helt fucked up faktist...
Men det hängde med det var kvar...Å det känndes. Jag fick ta en värktablett för så satans ond gjorde det i natt.
Jag tänkte när jag gick och la mig. Här har man fött barn utan bedövningar och sedan ojjar man sig över ett lillfinger.
Det är ju helt klart helt olika smärtor...
Men det här ska nog gå vägen det med...Om någon dag är det nog toppen bra! Å mitt lillfinger och jag kommer ha glömt att jag haft ont.
Kvart över sex vaknade Jojje i dag...men då hade han dock vaknat 02:30 för att få en flarra ersättning. Vet inte varför just i natt. Men han hade nog äte lite dåligt igår på dagen... Sov mer...
Så här är jag nu... och vi har inte äns ätit frulle... Vilken mamma jag är!! // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0