Godmorgon

 I natt vet jag inte riktigt vad jag höll på med. Jag var helt slut som människa. Å jag är helt slut som mamma just nu.
Har latat till mig en frukost framför tven för Alexander. Jonathan ligger i sittern och kollar på sitt bebis gym. Men han är nog mest arg på det.
I natt då... Jonathan är sjuk. Snuvig så in i bomben. Har inte tagit någon feber men jag tänker stanna hemma med honom idag. Då vi har doktor tid i morgon kl 13. Så jag vill inte att han ska vara sjuk då... Lite snuva kan vi gå dit med.....Men jag vill inte utsätta honom för något extra som tex öppnis.
Joo men iaf i natt... Han vaknade 01. Super snorig... tog näsfridan fick upp en hel sjö med snor. Han somnade om och vaknade 02 tog näsfridan och fick upp en hel sjö med snor denna gång med. Somnade om och vaknade 03. Då var det inte snor...eller det var snor men då fick han koksalt, näsfrida, nezeril och 150 ml ersättning.
Mamma maria ville inget mer än sova...
Vi som hade fått in en sådan bra dygnsrytm här ett tag och så ska en jävla förkylning förstöra detta.
Han som sov från 19:00 till mellan 05-07
Så här sitter jag nu ap trött....
Jag är ju iof alltid ap trött på morgonen men i dag är jag ap tröttast. Å snart måste man traska till dagis oxå. Vi skall strax gå.
Det behövs lite extra tid när Alexander ska gå själv hela vägen. Han är så duktig så. // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Här hemma är det också snorigt värre :(

Hoppas våra små piggar på sig snart!

2008-10-16 @ 08:26:09
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0