Godmorgon världen...




Vaknade av att Alexander satt brevid mig i sängen och åt på en halstablett. Allvarligt vart hittar ungen allt. Jag hade ju lagt undan dem på byrån i vårat sovrum. Å så vitt jag vet är byrån alldeles för hög för att han äns ska nå upp. Så vart hittade han den där jävla halstabletten. Jaja...det kanske gör någon nytta. Han kanske slipper att få ont i halsen. Som förebyggande. Å är inte Blå Vick kanske så starkt?! Jag tar bara en halv åt gången... Men jag är väl en vekling då!
Zebastian suckar...
Mamma vad är klockan... 07:15 Det är helt okey att bli väckt. Grabbarna börjar kittla varann och har rätt så roligt. Vi ligger kvar tills Nicke kommer upp.
Jag har slagit på en kanna Java. Den är dock inte till mig och frukosten skall serveras alldeles strax. Zeb kollar svampbob. Jag ryser av att bara se honom...Å sedan rösten på denna svamp... Fy fan... Men barnen tycker att det är bra. Men ingen kan slå Dora.
På tal om Dora så sover hon nu mera med Alexander. Dora, Bohts, Katten, Alexander och två nappar. Säger jag gonatt till på kvällarna.
Å det är viktigt att man säger godnatt till alla...   
Nehe nu vill barnen ha frukost och jag börjar känna i magen att det är dax för frulle. // MARIA MAROSKA








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0