Hahhaaaa

Snart så är han förtjänt av en länk från min trista Mamma med tre hulliganer blogg och ett kaos artat förhållande och sjuka barn.
Snart så... Idag bloggade han om KK-förhållanden. Något som av mig hyllas fett massor så länge inte någon bli kär. Å Som är super när man är singel och inte vill binda sig. Jag har haft KK förhållanden. Det funkar fetta najs.
Jag har tom vart en sån där jävla apa som haft ett KK- förhållande med en kille som redan hade tjej *SKÄMS* Men det funkade fett bra faktist.
Å då var jag ung och dum och hade inget vett att ha skuldkännslor. Det var super bra förhållande vi hade. Jag smet ut  på natten...
(berätta inte det för någon)
Blev mött... Är fett mörkrädd... Vi hade sex...han cyklade med mig hem...och sedan kröp jag in till mig igen... Shit vilket svin!!
Värsta grisen jag var...
Hans lillebror brukar jag träffa lite då och då...Mest när man går på krogen eller det är festivaler eller något jippo istan. Å han drar alltid upp det.
Fan tänk när brollan hämta upp dig på nätterna för att pippa. Det tyckte han va skit kul...
Jag tycker ju nu att han kan knipa igen... hahhaha!!
Å på det hade han en tjej... ingen nära kompis till mig men vist umgicks vi. På helgerna när det var dax att festa... På vårat lilla vis... Tänk hur man har vart.
Om mina grabbar blir som jag kommer jag vara gråhårig så fort dem närmar sig tolv tretton...
Ja!! När man är ung och kåt ska man verkligen verkligen prova på det mesta tycker jag. Inte binda upp sig i något förhållande. Som jag gjorde senare... Vist det är ap gulligt när man träffas på högstadiet och tror att man kommer älska varann för evigt. Å en del kanske tom gör det...
Men jag måste nog ärligt säga... Den som pippat mest innan man får barn och ett stadigt förhållande vinner... 


Eller inte... Man kanske inte mår bättre av det...
Whiiii så man vart... // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0