Hamburgare och Pommes... hemlagat skit

det rockar ju bäst!! Idag gäller att grunda ordentligt! I kväll är det party ikväll är det maskerad.... Ikväll har jag gett mig fasiken på att ha kul. För det är väl som "tant" Jessica säger. Det blir bara roligt om man gör det roligt.... Alltså det blir som man gör det...

   

Ikväll ska jag och mina älskade vänner tre klä oss för maskerad. Det ska bli kul...Hoppas att det blir bra! Hoppas att vi kommer få det kul...Å hoppas att det kommer roliga människor. Å jag hoppas att det kommer bli nå pris för bästa utklädnad.
Vi kom ju tvåa förra Halloween. När vi var familjen Liemannen...
Jag gillar att gå på maskerad... Det är roligt...
Men nu lär det moffas mat så man står sig till mat hos madde... // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0