Hur ärliga är folk egentligen med sitt liv?

Är alla människor super ärliga om sitt liv?
Jag menar speciellt just nu andra mammor...
För inte är det väl så att det bara är jag och ett antal fler mammor som har barn som inte är Änglar 100% av deras vakna tid?
Jag har iaf kommit på att en del mammor ljuger om mkt för att framhäva sitt barn till det bästa barnet. Nu skriver jag sitt...för iaf denna mamma har bara ett barn.
Om jag skriver sina barn kanske alla min älskade läsare som har fler barn känner sig på hoppad. Tror inte äns att denna mamma vet att jag existerar i bloggvärlden.

men iaf nr 1 måste man hitta på historier om att ens barn har gjort något bra. För att man hört att ett annat barn har gjort så?
å nr 2 måste man fara med icke saningar på internett för att vara en poppis person?
å nr 3 å att sedan säga en sak till en och sedan en sak till en annan och vips så kom alla på att denna person ljög.

NEJ... alltså att fara med osanning gör alla någon gång. En vit lögn så där...
Men varför ljuga om sina barn...
Mitt barn kan göra det... Å mitt barn gjorde det där...Å mitt barn är underbart bra... osv.

Å det konstigaste av allt är att jag stör mig på denna människa så fruktansvärt fast jag inte äns känner denne... *skrattar*

JA!! Jag vet att jag är sjuk i huuvdet. Men ibland så fastnar vissa saker hos mig och jag kan inte släppa det....

Jag kan inte förstå hur en del vuxna är så egoistiksa som bara tänker på sig själv och inte på sitt barn.
Nu vet jag med att mina barn får snällt hänga med mig i mitt liv. Men jag anser att vi har en trygg miljö runt oss... Å vad hänger dem med egentligen...Ner på stan för att shoppa *skrattar*

Nej... Men nu har jag iaf fått skriva lite...
Jag är iaf dunder ärlig när det gäller mina barn... Mina tre grabbs är INTE 100% änglar. Fast jag skulle önska det...
Mina tre grabbar kommer göra mig gråhårig innan 40. Jag är på god väg...tro mig!! // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: therre

Jag känner mig fett påhoppad. I min blogg gör jag ju inget annat än förgyller mina barn o mitt glammiga citymammaliv

2008-10-15 @ 19:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0