ICA

Jag hade helt klart missat att man fick 20% rabatt på sina mest köpta varor. Jag var inne och kollade runt på lite på forum på familjeliv och vips hamnade jag på en sida angående detta.
Hahhaaaaa
Å ica har tom kommit på denna familjs största laster.
*PINSAMT*
Så vad har jag 20% rabbat på tills den 2 november då?

Jag fick tom rota runt bland våran kassa med pappers insamling för att hitta våran lapp som kom med Buffé 

 1. Sugnappar, Valfri Esska 2-3 pack
 2. Färdig dressing, valfri Ica
 3. Makaroner/snabbmakaroner Ica
 4. Center rullar valfri, Cloetta. (fan dem kom alltså på mig)
 5. Knäckebröd ica
 6. Pizza/pirog, Valfri Billys (Nickes last)
 7. Lättmargarin ica
 8. yoghurt valfri ica
 9. Kaviar tub Svennes  (ett måste när det gäller Zeb)

Å det står klart och tydligt att "Mina varor baseras på tidigare inköp" Det betyder alltså att de är detta vi köper mest.
Något som jag och Nicke funderade på var Färdig dressing...
När har vi köpt all denna färdiga dressing!?
Vi äter ju inte äns sånt... Men sedan kom jag på att när vi skulle picnica i sommras så köpte vi några olika.
Men något jag tycker är välldigt konstigt är att vi inte fick på Ica´s blöjor. För vi handlar ju minst 4 packet blöjor i månaden hos ica.
Jag tycker ju helt klart att denna ide är en bra ide av ica. Att ge rabatt till sina kunder på de varor man handlar mest. Jag får ju min Center rulle billigare och bara det är ju super positivt.
Jag ska helt klart gå och köpa mina varor så jag får 20% per vara när jag handlar. Snål....nej men gillar att handla på rea. // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0