Idol 2008

börjar och min plan var att missa första avsnitten men här sitter jag och kollar...Jag orkar inte ta mig ut till strike för att fira och bowla. Jag är helt fuckt up i mitt huvud. Jag är helt slut... sjukhus tar knäcken på en.
Igår träffade jag en kompis till min sambo... Hennes pojkar går med hos Åsa på sjukgymnastik. Tänk va livet kan ge visa föräldrar mer att bita i än andra föräldrar. Nu menar jag ju inte att det är mer synd om mig som har tre barn som behöver mediciner för att fixa ett aktivt liv. Utan jag menar... Varför får vissa och inte andra... Den mamman jag träffade igår en en tjej som jag helt klart skulle kunna tänka mig med sjukabarn.
Låter helt jävla sjukt... Men så är det. Precis som några av våra vänner sagt till oss. Ni är gjorda för att få sjuka barn. Eller barn som har speciella behov.
Är det så att det bara är vissa som får det...Dem som passar till det??
Låter rätt skrattretande måste jag säga...

Att jag måste vara den...

Iof vad är astma igentligen...Det är väl inte så sjukt mer än att man måste besöka barnakuten lite då och då.

Å vad är igentligen en hjärskada/syrebrist gemfört med barn som verkligen är sjuka på riktigt... Med sjukdommar som inte går att bota. Som tex canser eller genetiska sjukdommar som tex lilla tille hade.
Nej jag ska inte klaga...å jag ska inte fundera på detta...jag skall njuta av låtarna från idol istället!! // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0