Igår

kom ett kännslo mässigt svall över mig.
Det är fan Persbrandt´s fel

SKOJAR!!

Nej men ärligt... Jag kände mig lixom så jävla älskad igår. Är det inte jävligt härligt... När allt i ens liv känns så jäkla bra. När livet känns perfekt...Ni vet...
Ett sånt kännslomässigt svall måste ju alla fått någon gång.
När ens liv känns bra.
Ni vet...
Så här vill jag ha det alltid.
En sånt där moment....
Nu är det ju bara det att man skall hålla kvar vid detta moment och försöka få livet att vara så alltid, jämt och hela tiden...

Här gnälles det emellanåt jävligt mkt. Jag är rätt så bra på att gnälla och alltid vilja ha allt på mitt sätt. Men jag försöker att hålla tillbax och lära om på nytt.
Vet inte om det är det som funkar...
Det gäller nog att ge lite mer positiv energi av sig själv för att saker och ting ska bli bra.

vad stod det nu på kortet jag fick... Man ska inte leta efter lycka för då försvinner den längre ifrån än..eller vist va det något sånt...

Nej jag ska inte leta...Jag ska bara leva på och försöka vara en positiv och bra mamma och sambo. // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Mickis

men självklart...skicka över honom hit du ;)

2008-10-16 @ 11:46:13
URL: http://mickis74.bloggagratis.se
Postat av: ida

Åh vad skönt med ett sådant moment! Jag har också precis fått upp mitt humör i happy-mood tack o lov!

2008-10-16 @ 12:16:25
URL: http://1vuxen2barn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0