Jaha...

då skall jag alltså vara pigg allert och på G. Fast nej... jag är inte pigg jag är långt ifrån allert och på G nej...snarare dubbel Ö. Men det är bar att ta tjuren vid hornen och vara morsa.
Så Jalla morsan nu racar vi....
Voffelsmet står på dagens schema... Ska göra det nu för jag börjar bli hungrig. Lunchen idag vart en macka med prickikort på och ett stort glas vatten. Bra lunch...Nej...men jag prioriterade att försöka sova. Men det skret sig fett. Host host host och så nästan spy. Å så host host host och så nästan spy...
Ja.. Men min älskling kom hem så jag kunde ta blåfaran och hämta kidsen och Jonathan fick fortsätta sova.
Nej...Voffelsmet var det... Återkommer till kvällen// MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0