jaha

då är det snart dax att sova. Sista reklamen i Citya akuten sedan är det dax för en god nattsömn hoppas jag. Zeb har somnat i soffan och jag har lovat honom att sova på Nickes plats i natt. Får se hur det går att ha en sjuk grabb brevid mig. Han brukar vara välldigt närgången när han är sjuk om man sover ihop. Iaf när han var liten var han så... Alltså riktigt liten. Som Alle liten alltså. Å i våran 140 säng kan det bli bra trångt ibland.
Känns lite konstigt att ha Alle i sitt rum och dem andra två inne hos mig. Men hämtar jag in Alle kommer ingen av oss få sova. För han sover inte med oss. Han gillar inte att samsova. Han kan somna om i våran säng om klockan är vid 5-6 på morgonen men då måste man hålla om honom. Å det är som att hålla om en kamin i en bastu med en temp på 110. Så det skippar jag i natt. Annars ska han bara leka, pilla i håret, sjunga eller kasta nappar. Så han får snällt sova i sin säng...Där han sover.... Det är som när han sover hos mamma och pappa sover han i Jonas gamla rum medans Zeb sover mellan mamma och pappa *skrattar*
Omvända roller lixom. Den stora i stora sängen och den lilla i egen säng i eget rum i andra sidan av huset.
Hahahaaaa
Dem har med provat att ha Alle i samma säng. Men det går inte...
Farmor och Farfar har med provat att ha honom i samma rum i resesäng men det går inte heller... han har eget rum där med. Han är kräsen på sitt vis.
Så det blir jag och Zeb och så Jojje.... tv dax // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: maddo

så mysigt... hi hi...

här hos oss är de samma.. hos mormor o morfar sover den stora mellan dom och den lilla i eget rum..

men de är så de vart från början och så de ska va...

hoppas ni får sova Gott... och krya på!



kram kram.. :-p

2008-10-27 @ 22:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0