Jaha då har jag

åter igen hamnat i Ensam mamm söker programet. Allt för att min barndoms vän hänger kvar där med en av tjejerna.  Jag vet inte riktigt vad jag tycker om den där tjejen. Alltså vist..Tjejen i sig är väl helt underbar. Men jag tycker ju att han skulle en annan av dessa tre tjejer. Men vad ve jag egentligen. Men det har jag ju tyckt från första början att han dejtar fel tjej. Men det kan jag väl få tycka...snälla!!
 
Men det är inte jag som skall välja. Jag kan inte fatta pointen med detta. Här dejtar dem massa olika karlar och det pussas och det sprids kännslor överallt... Å vips så ska dem välja en. Å där står dem andra killarna som oxå fått kännslor med skägget i brevlådan och ser dumma ut, men det är väl så. Är man med i leken får man leken tåla. Å man får väl acceptera att det sovs över och pussas och håglas hejvilt... Bara man gör det bättre själv!!
Jajjaaaa Önskar iaf min barndomsvän lycka till och hoppas han hittar kärleken. // MARIA MAROSKA (ingen ensam mamma som söker)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0