Jaha hur har dagen passerat då?

Vi har ätit lunch, grabbarna har lekt inne på Alexander. Det har vart en rätt behaglig dag. Förutom att jag just nu är lite irriterad på att Nicke inte har sin mobil med till jobbet. För andra gången denna vecka. Alltså jag tycker det är smidigt då kan jag kasta iväg ett sms om det är något. Å ivanligafall kan man ju faktist ringa till hans jobb. Men idag stänger dem vid lunch och han gör jobb där. Å ingen telefon på... BRA om det skulle hända något. Eller inte så bra... Nu har det ju som tur är inte hänt något. Utan det enda vi vill här hemma är att han lägger till en sak i inköpslistan han fick på förmiddagen.
Men då funkar ju jag på det här super trista viset att jag blir sur...för det kunde ju ha hänt något.
Ja, jag vet as puckat. Men det är tyvärr så jag funkar. Men min tanke var att jag skulle försöka skriva av mig detta nu slipper jag bli så tillrättavisande när jag ska ta upp det.
Kanske bara ni vet säga lite så där lagom passande i en söt liten ton.
Whiiiiiiiiiiiiiiiiii!!
Fast jag egentligen har lust att säga åt han va fan tänker han med när han lämnar mobilen på hallbänken för andra gången denna vecka.
Han borde ju veta hur jävla ap arg jag va en gång när en av grabbarna hade astma och hans mobil låg hemma. Å inte i fickan.... Jajaaaa!! NU ska jag lyssna på avreagerande musik. Kanske Inperiet skulle passa // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0