Jonathan

har nu haft febertoppar och vart snorig sedan sista veckan i augusti. Jag börjar verkligen verkligen oroa mig varför det är så här. Kroppen tar ju faktist stryck av att gå med feber för länge. Å jag tycker att alla läkare säger olika och fan det gör mig galen.
Nu ringde jag alltså till barnkleniken i dag. KÖÖÖ ja vist fan är det kö det finns ju massor med barn som är sjuka. Men hon tyckte ändå det var oroväckande. Å ett allergi och astmabarn kan få sin medicin via E-post till apoteket...Så ni får fan vänta... *skrattar*
Nej då...jag bara skoja...  Vi skulle höras i morgon på förmiddagen skulle hon ha pratat med våran neurolog. Han pratade nämligen om en remiss till öron näsa hals när vi var där den 17 oktober. Sedan behövdes nog ett blodprov tas. Men jag skulle ringa tillbacks i morgon så skulle det ev finnas en tid eller iaf en plan. För så här ska inte han behöva ha det. jag blir orolig...
Vi får se vad dem säger i morgon... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Kommentar till din kommentar i min blogg: först tar du den ena, trycker in, håller ihop skinkorna och väntar....sen tar du en halv, trycker in och håller ihop skinkorna ;) hehehehe

2008-10-27 @ 20:54:38
URL: http://mickis74.bloggagratis.se
Postat av: Mickis

nääääädå.....så gör man ju inte.....för man får ju inte ge halva suppar säger sjukvårdsupplysningen ;)

2008-10-27 @ 20:56:09
URL: http://mickis74.bloggagratis.se
Postat av: Mickis

Bra att dom kollar upp det, för jag håller med dig, det är inte nyttigt att ha sådär mycket feber.....hoppas ni snart får bukt på det. Kram

2008-10-27 @ 20:57:28
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0