Jonathan...

Alltså allvarligt...I morgon kommer domen om vi skall fortsätta med kramp medicinen eller inte. Jag är ärligt lite nervös för att sluta helt. Även fast vi just nu trappat ner så är jag iaf nervös för att han skall vara helt utan.
Tänk om något händer...??
Ja vad mer egentligen än en kramp kan hända. Men iaf. Min lilla plutt. Just nu gungar han på här brevid mig i sin sitter. Han snörvlar även på rätt bra där i.
Det skall bli kul att se vad nevrologen säger i morgon. Eller vadå kul jag är vettskrämd varje gång vi ska till det där jäkla sjukhuset för vad nevrologen skall säga.
Eeg svaret har ju kommit och sedan skall väl sjukgymnasten skrivit sin dom med. Även fast jag vet att det går super framåt hos Åsa.
Ja jag är iaf lite nervös och det ska bli skönt när väl besöket är över och man kan gå därifrån och ha lite mer klarhet.
Jag avskyr verkligen att sväva i tomrummet om att inte veta. Men det är väl detta jag får leva med.
Jag håller iaf tummarna varje dag för våran Jonathan. Varje dag... Var eviga dag... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

o mina tummar har ni med er varje dag också, det ska ni veta.

Lycka till imorrn! Kram

2008-10-16 @ 14:19:55
URL: http://mickis74.bloggagratis.se
Postat av: maddo

håller alla mina tummar och tår jag med så klart de vet du.. =)

och hur de än är/blir så är han vår lille jojje ialf.. och han är bäst på sitt vis!



Puss & puss.. :-p

2008-10-16 @ 20:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0