Karate tränaren....

Han är rätt charmig... Karate tränaren alltså... Det är helt sjukt... han är så där ful snygg...hur många har sett en ful karl och fått honom till snygg??
Alla som har det räcker upp en hand!!
   
Enda sedan karate träning ett har denna karate tränare alltid stannat för att prata med mig när vi träffats på annan mark än karate mark.
Inte för att jag är snygg utan för att han är trevlig.. *skrattar*
Nej skoja bara..
Men han är bra tycker jag. Han är bra med barnen och det gillar jag. Det är hårda bud. Å vill man inte har man inget där och göra.
Men nu på senare tid har jag fått svårt att titta denna karl i ögonen.
Fatta va sjukt...
Det är som om han ser rakt in i mig när han tittar på mig. Det är som om han kan läsa mig...
Alltså inge sexuellt...
Han tittar inte på mig som om jag var naken...*skrattar* Då skulle han väl lägga en pizza i närmaste papperskorg.
Nej det är som om han kan se mig in i själen.
Fan det är as läskigt...
När han tittar på mig och pratar med mig kan jag inte hålla blick mot blick. Det känns knepigt då... jag pratar med honom men tittar in på honom. Vist är det konstigt.
Å när han tränar barnen så sitter vi den lilla skaran av föräldrar som har tid att sitta och kolla på våra barn.
(PIK TILL ALLA FÖRÄLDRAR SOM INTE HAR TID)
Å varje träning så pratar han med mig.. Han snackar om barnen och hur han tänkt lägga upp träningen.
Han pratar ju med oss föräldrar som häckar där varje träning för att vi bryr oss. Men hallå...det finns faktist andra föräldrar där...Det finns faktist pappor där!!
Tom Zeb´s pappa sa idag. Fan va han babblar med dig då...
Jag kanske ser engagerad ut.
Men han är bra... Å han får min son att må bra och tycka det är roligt.
Zeb tränar på chanchicki katan just nu.  (tveksam på stavning)
Å det går bara framåt...
Men hur ska jag kunna häcka på karate träningen varje måndag och onsdag om denne man på säkert 40+ inte skall kunna prata med mig utan att jag ska känna att han äter upp min själ.
Eller vad det nu är han gör...
Alltså jag är inte kär i honom om ni tror det...
Jag skrev ju i början att han var ful snygg...
Men han är nog mer ful än snygg när jag tänker efter på riktigt... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: maddo

Shit!! de mste verkligen va dom där brillsen som gjort susen.. hahahaa..=)

2008-10-15 @ 22:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0