Karate

Kiaaaaa!!
Min son har nu efter mkt om och men startat för fullt i den stora gruppen. Jag har ju bloggat för om att jag är fett rädd för att han ska åka på massa stryk.
Men han tycker att det är roligt...kanske inte att åka på stryk men att gå upp i kumite´ med killar som har blåa och bruna bällten gör han gärna.
Frågade honom idag när vi handlade på ica maxi hur han tyckte det var.
Mamma det är fetta cool att fajtas med dem äldre...Vet du hur mkt jag lär mig.
En hoppandes energi knippe hängde med mig och handla.
Innan hade han fått stryk, dem hade haft grymmast uppvärmningen det var nästan så jag som satt brevid blev svettig. Dem körde kata idag, men Zeb och en annan kille övade på något annat framför spegeln.
Han karate tränaren är grym.. Jag skulle vilja vara så där grym som honom. Han säger bara nå på Japanska och det är tyst i hela dojjdjon (hmmmm) dojdjon dojdjo...äääähh skit samma. Det är iaf tyst...
Dem lyssnar och när alla killar och tjejer står och övar och han räknar på Japanska och alla barnen skriker
KIAAAAAAAAAAAAAA!!
Då ryser jag i hela kroppen. Allt mitt hår står upp!! Det bara ekar mellan väggarna!!
KIAAAAAAAAAAAAAA!!

Jag är stolt över min son som hatar att röra på sig. Som avskyr gympan, som hellre åker bil och moppe än att gå. Nu är så duktig att han skall träna 2 ggr i veckan nu med dem stora.
Å att karate tränaren vill ha med honom och köra två ggr i veckan gör Zeb glad oxå.
Jag såg på Zeb idag hur stolt han blev när tränaren sa till Zeb.
-Nu grabben är det dax för dig att komma 2 ggr i veckan och träna med dem stora grabbarna
Han blev så glad!!
Hoppas att han iaf kommer att ge denna karaten en chans nu... Å jag har gjort klart för Zeb man behöver inte tävla och man behöver inte gradera sig i kata om man inte vill. Det räcker med träningar tills han är mogen för det själv... Det är upp till honom att välja själv vad han vill....

Shit jag får väl snart spö av honom!! // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: maddo

duktig han är stora killen!! :-p puss puss

2008-10-07 @ 23:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0