Mat...

jag har nyss ätit mat och jag är hungrig igen. Eller sugen på något. Jag blir galen. Jag ska inte vara sugen på något. Jag skall vara super nöjd...

Jag serverade idag köttbullar till Lunch. Till det blandpasta, vad är nu det då? Jo det är halvafullkorn och halva vanliga. Super najs blir det. Broccoli och mjölk. Ketshup och grillkrydda. Det var mumsigt.
Nicke Pick fick veggobullar iställe för köttbullar. Det blev han så nöjd med så.
Till kvällen kommer Danne och äter med oss vad sägs om Pasta Carbonara?

Fasiken det är ju så gott... Jag behöver grädde bara. Sen så... mums!! Jag ska ta mig en promenix med barnen sedan när dem vaknat och införskaffa mig grädde och sallad.
Nicke får med carbonara men med "konstjord bacon" hittade igår på icamaxi ett substitut till bacon fast det var veggo. Ska bli kul att se vad det smakar.
Nu gör ju många carbonara på fläsk eller bog men jag nöjer mig med bacon. Slipper jag inhandla ännu mer.
Tänkte även gå och kolla på en lägenhet i kväll. Nej jag ska inte flytta...Inte Nicke heller. Men bara för att jag är nyfiken på hur många som är där...går för en väns skull egentligen.
Nej mat var det...
Vad ska vi äta för gott i morgon då?
Snitzchel med pommes och bea sås kanske tom lite rödvin till det  
Vi får se... vad katten släpar in i morgon när det är fredag. // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Viktoriae

Pastan såg jättegod ut!!

2008-10-30 @ 13:18:14
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0