Mina Nycklar är UPPHITTADE!!!!!

Japp som rubriken säger... Dom är upphittade och hur fetta coolt är inte det då!?! 
  
Jag har dagit mitt hår av förtvivlan, vi har pratat om att byta lås. Vi har fått trixa och fixa för att få ha våran dörr stängd och låst. Med handen på hjärtat har den vart öppen ett par gånger. Å jag har stått där utan för dörren med hjärtat i halsgorpen och tänkt...
  Nu när jag öppnar dörren så finns det inte en pinal kvar mer än allt skräp som inbrottstjuven har kastat på golvet.
Men vi har lyckats lura tjuvarna med.... 
 
Ja så hur kom dem till sin rätta då?!!? 
Har egentligen inte en blekaste. 
Min granne ringde... Tjejen i 60 Sandra. 
Hej du våran portis har hittat ett par nycklar och det rycktas här på gården att dem kan vara dina. Du hade vist tappat dina för ett tag sedan.
JA! Säg att det är mina... Snälla hur ser dem ut
Å vist på beskrivningen så är det ju mina. FAN VA FETT!! 
Han är så jävla bra våran portis trädgårdsmästaren... Fett skumm är han men nu är han fett coolast på gården efter mig då så klart!! 
 

Så Sandra gav portis en stor mega kram från mig och sedan gav hon mina nycklar till Helen här nere. Så jag slapp släpa upp mina barn två ggr till tredjevåningen.
Fatta... Saxarna i fönstret gjorde under...
Jag tror på det där... HAHAHAAAaaaa!!
FATTA MINA NYCKLAR ÄR UPPHITTADE!!!

jippikajjejmutherfucker!! // MARIA MAROSKA











Kommentarer
Postat av: Mickis

Fan, vad härligt att höra!!!!!! Nu kan du pusta ut =)

2008-10-13 @ 22:04:26
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0