Natten...

Zeb höll sig på sin sida  Jonathan vaknade kl 04:oo 04:00 fatta va tidigt. Men han fick ersättning och somnade om. Kl 07:00 kom Alexander och väckte oss. Det var legitimt att behöva gå upp då. Men vi gick inte upp, Alexander gick och hämtade dem nya crossarna och dem lekte i våran säng. Jonathan fick gubbarna och leka med. Skönt att inte behöva rusa upp för att ge frukost. Vi åt inte frukost förrän halv nio.
Zeb´s doktor ringde. Medicin finns att hämta på apoteket. Så vi ska traska dit när jag fått tag i Jonathans läkare.
Jag tycker det är skönt att få gå ut en sväng fast Zeb är lite krasslig. Jag har mutat honom med en glass på Ica.
Så natten har alltså vart bra. Sovit gott. Fast jag haft två feber killar i samma rum. Alevedonen och Panodilen gjorde sitt jobb. Härliga grejjer det där.// MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Skönt att ni också fick en bra natt.

Kram

2008-10-28 @ 11:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0