Nehe!

Nu skall jag dra mig tillbax för att sova. Jag ser redan nu framför mig vilken dag det kommer bli i morgon. Ringa doktorn. Ner med tre barn i vagnar. Eller inte Zeb men ändå. Han är fetta sjuk. Släpa ner dem till läkaren till apoteket för hämtning av medicin. Har lovat Zeb en glass på donken om vi måste till doktorn. Ska köpa glass till honom med på Ica. Han har fått för sig att glass ska vara bra för hans onda hals.
Vad vet jag!?
Glass ska pojken få iaf.
Sen ska jag släpa mig hem med tre grabbar och sedan ska jag snällt umgås med dem själv. Nicke är nu mera ansvarslös i en vecka.
Jag kommer vara slut på söndag kväll. Men jag ser detta som något postivt. Jag får vara med mina barn på heltid. Jag får testa på att vara i en ensam mamma söker sits. Å jag kan sedan klappa mig själv på huvudet och tala om för alla vilken kärleksfull blivande fru jag är som ställer upp för min blivande man utan att vara en sån fitta och tjata och gnälla på honom.
Tror ni jag lyckas!!?
Klart jag gör...jag är bara sarkastisk med allt det där...
Förutom att jag måste ta mina alla goa killar till doktorn för att han skall kolla Zeb i halsen. Å sedan ska jag köpa glass. Sedan ska jag njuta av att vara med mina barn.
Nicke har planerat annat. Den första måndagen av hans liv som icke rökare.
Jag kommer vara lite smått orolig för honom. Men men...
Jag skulle ju kapitulera till min säng nu ju...
Man kanske skulle passa på att ligga innan nästa vecka... *skrattar* // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0