Ni rockar min värld...

En del rockar verkligen min värld. Å då menar jag inte på ett negativt sätt utan på ett jäkligt positivt sätt. Det finns en del som verkligen får mig att bli glad av att bara tänka tanken. ÅÅÅ självklart min familj. Självklart mina fyra killar... Men så finns det en familj till. Som står mig mkt varmt om hjärtat. Egentligen två familjer till men speciellt denne familj. Madde tillhör min familj. När jag pratar om min familj så pratar jag även om Madde. När jag pratar med någon så är det med Madde. Ja alltså jag har ju massor med vänner att prata med. Men bra grejer jag vill ha ärliga svar på frågar jag Madde. När det är något som jag vill veta frågar jag Madde. OM jag skulle må fetta dåligt skulle jag ringa Madde. NU har jag inte mått fetta dåligt någon gång. Eller har jag det Madde? Madde har även en sambo vid namn mr M. Han rockar verkligen runt än i sitt underbara temperament. Välldigt likt mitt eget. Som en berg och dalbana. Upppppppåt och neeeerrrrrråt. Det är skönt att se att det finns någon som kan hettsa upp sigför inget precis som mig. 
Det är kanske därför jag gillar Madde. Lugn som det lugnaste vattnet. Fast är det inte så här...i det lugnaste vatten simmar dem...NEJ hon är ingen ful fisk. Snarare en söt sjöjungfru...men hon vill inte bli fru. hmmmm!!  
Ja, men alltså... Är det inte lite sjukt att man egentligen inte snackar så mkt djupa kännslor med alla. Jag snackar väl inte djupa kännslor med någon egentligen. Dem skriver jag av mig. Å dem som vill veta får läsa min blogg.
Men är det inte lite sjukt att vissa människor stannar kvar i ens liv. Länge... kanske genom hela livet. Å jag hoppas att Madde´s familje är en sådan familj som vill hänga med i min familj 15 år till. Shit madde... Vi har känt varann i 15 år.
Whiiiiiiiiiiiiiiiiii!!
Zebastian och Madde gör Tårta på Alexanders födelsedag. Å vem av mina vänner kom...JO Madde...
Alexander är super glad efter ha fått en Dora av Madde. Vem observerar vad mina barn gillar...JO Madde
Jonathan han är bara glad... Sötaste lillemanen här hemma!!
Å efter honom kommer "min" Wille. GrinWille men han är inte grinig längre. Han gillar mig...  Han blev tvingad eftersom jag är hans fadder och ska lära han allt jag kan. Å när jag blir gammal och grå får han lära mig allt han kan.
Å så Towa... Världens bästa TJEJ... Hon rockar fett. Så klok som den tjejen är kommer hon gå långt. Hon har sedan liten haft svar på tal och sådant gillar jag. När man kan svara för sig utan sina föräldrar men ska vara självständig utan att behöva vara mupp. Å det kan hon!! Hon kan mkt för att vara 4 år. Jag brukar tom säga fel när folk frågar. Jag brukar spä på ett år. Å det är för jag tänker...Hon kan det här och är så duktig...då borde hon vara 5.
Men ni som har smarta barn på riktigt...vad är det man brukar säga. Smarta barn smarta föräldrar.

Towas mamma har tagit bilderna på sina barn och gett mig tillåtelse att skriva om dem och sätta ut bilder i min blogg. Så någon förbrytare är jag ej.
En fin höstlövs bild. Å med detta skall jag även säga att mr M måste nog hänge med mig och köpa en ny kamera till denna familj.
Ja hur det än är...Så gillar jag min lilla bonus familj på sidan om.
Vi brukar skoja Madde och jag med. Där Madde är där är Maria och tvärt om. Vi är välldigt överäns om mkt... Dock inte om allt. Å det är ju med bra...
Nej...så all kred till Madde med familj...NI rockar min familjs värld! // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: maddo & c/o

Shiiiizzzee Marajja.. jag blidde t om liiite tårögd när jag läste!!

Tusen pussar & kramar på dig/er! och jag säger bara DITO!!! :-p

2008-10-23 @ 22:09:32
Postat av: Mickis

Jo, men visst är det väl härligt att ha en sån god och nära vän....underbart!!!!

Själv har jag min den vännen i en barndomskompis som heter Helena (Moas fadder) och jag tror vi är inne på vårt 27:e år i nära vänskap. Love her!!!!



Moa & Jonathan ville att vi skulle åka till er i tisdags när Alexander fyllde år, men lilla D var så risig så det hade inte varit nån bra ide :-(



Hoppas du mår bättre i din förkylning.



Kram Mickis

2008-10-24 @ 07:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0