Nicke 27



Men jag är iaf fett jävla besviken på honom.
Det vet han oxå...
Så det är inget jag hymlar med. Å vilken gris jag blev nu då...som ska kasta ut honom bland internetts hajar i cyberspace!!
Men ärligt...
NU ska jag vara apärlig...
Om man nu slutar att snusa..varför börjar man då röka!?
Vi är 3 asmatiker hemma.
Okey jag är med en hycklar...jag röker på fyllan. Å jag röker ibland när jag dricker ett glas vin eller en öl. Men ärligt... Nu har det fan gått för långt?
När började han köpa cigg varje dag? eller typ varannan dag...
DÅ SER JAG HELLRE ATT APAN ANDERSSON SNUSAR....
(förlåt älskling ifall du läser men du är en apa som röker)
Jag hatar när han röker... Ja där hycklar jag igen då jag gör det själv då och då....
Men varför?
Varför röka när man kan snusa.
Det är ju ap äckligt att röka...det lucktar fan skit och det kostar ap mkt pengar.
NEJ JAG ÄR ARG ARG OCH ÅTER ARG....
Jag är så arg så jag skulle kunna börjar gråt...
Å säger jag något till honom idag kommer det bara bli fel...
Det får jag ta någon annan dag...när jag själv lugnat ner mig...
Hata...
Nej han får fan börja snusa igen...
Har hellre en karl som har lite halv skabbiga tänder en som kommer luckta illa resten av livet och sedan dö i lugncancer. Eller nått i den stilen...

NEJ..... fy fan va han suger på att sluta nyttja nikotin.
Men jag älskar ju honom iaf... Å kommer alltid att göra... Men rökningen suger så jäkla hårt....
Jag kan lika gärna gå och slicka i asfatet än att kyssa honom...

Shit...å det här kommer från mariamaroska som älskar att ta ett bloss när hon själv nyttjar alkohol. Men jag ska from idag tänka till...
Skit i ciggen fan...
våga vägra cigg... iaf tills Nicke fått in rätt väg på kajutan igen... för det här går ju inte...

Eller joooo för honom funkar det ju bra... Å det är väl kanske huvudsaken!?
JOOO det är huvudsaken. Bara han mår bra så är det väl okey...eller?

Jag går och sover...orka... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Håller med dig om att det är jäkla onödigt, snacka om att byta ett beroende till ett annat....o dessutom till ett som skadar andra :-( Hoppas han snart kommer på andra tankar.

Kram

2008-10-15 @ 07:37:00
URL: http://mickis74.bloggagratis.se
Postat av: Söderlund

Släng ut ett inlägg om de och hör av dig igen! :)

2008-10-15 @ 10:46:19
URL: http://www.robinsoderlund.se
Postat av: Söderlund

Du är nu med i tävlingen, lycka till! :)

2008-10-15 @ 10:53:44
URL: http://www.robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0