Öf

I tisdags var jag och jojje ända bort till gideonsberg för att prova öf i deras kyrka där. Vi var med bjudna av Mickis och Dennis. Å jag kan säga att jag gillade det skarpt. Jag skall försöka ta mig dit på tisdagar framöver. Å lunch fick man med köpa det var toppen gott toppen bulligt och toppen överhuvudtaget. Jag träffade rätt många jag faktist kände igen. Det var med roligt.
Kanske ska åka runt och gäst spela lite mer på olika öf.
Nästa gång så ska jag faktist prova gå dit... Det är inte alls så långt om man ändå är på g. Lämnar ju Alle på Skilje och sedan är det ju bara ett par bakar upp och ner så är jag ju där.
Jag skulle vilja ha med Alexander dit någon dag med för att se vad han tycker. För han älskar verkligen att vara här på öf.
Jajaaa jag hade en härligt dag igår med gott sällskap av mickis... TACK!! // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Tack själv...hade också jättetrevligt. Kändes riktig bra att vara där, så jag kommer nog hänga där en del tisdagar jag med =)

2008-10-08 @ 14:39:34
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0