Öf hela dagen lång...Ända tills nästa gång...

Började med kyrkans öf. Å dit blev det lite stress. För mina små vaknade 8:30 Trot eller ej...men så är det. Så dagen har blivit lite så där lagom knepig.
Å jag blev så glad när även Mickis och Dennis kom dit. Det gjorde mig glad!!  

Vi fikade och hade sång samling. Snackade gojja och kollade på när barnen roade sig med att leka eller kräkas. 
*fnissar* 

Sedan traskade jag och Alexander (jonathan fast han åkte) till ica för att inhandla lunch. Jag som hade tänkt att gå upp tidigt och göra lunch så vi kunde ta med oss. Men men det kan inte alltid bli som man planerar. 
Sedan gick vi till odensvis öf för att äta lunch och leka med dem andra barnen och prata med dem andra mammorna. 
I vanlig ordning har Alexander super kul. 
I morgon tänkte jag nästan ha honom ledig för att prova om han gillar Giddes öf? Det bästa med deras öf är att man slipper släpa med sig mat utan där finns det mat att inhandla för ynka 35 kronor för vuxen och 5 kronor för barn. 
Jaha... Vi hade även där sångsamling. Å nästa gång ska jag nog flörta med Mickis så hon åker och hämtar sina stora barn och kommer dit även på måndagar
   
Så var det bara att traska hem. För där hemma väntade mormor och morfar. Morfar känner min älskade sambo och vet att han har tummen fast i rövva. Så han kom hit för att borra och skurva upp skostället. Vi kollade även på kort för att vi skulle få förstorat. Jag försökte hitta ett kort jag tog sommaren jag och Nicke träffades. Det är från sommaren i finland. Jag och mamma gick upp super tidigt och knäppte kort på blommor och träd...naturen. Å där tog jag en bild på Blåklockor i ett dike med morgon dagg. Den bilden skulle jag vilja ha förstorat å ha mot min svarta vägg i köket. Det är roligare att få kort på något man själv skapat.
Men jag hittar inte bilden...Jag blir galen!!
Men men jag hittar väl den tids nog.
Mamma och pappa gick nästan nyss.
Vi har pratat lite dop... Fan jag får ångest... Nicke bryr ju sig skit i dopet. Så detta är ju upp till mig. Segast i stan... När det gäller att bestämma mig hur jag vill ha det.
Fast jag vet nästan hur jag vill ha det.... Ha ha ha // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Mickis

Vilken tur att M o J är lediga två måndagar i rad nu då så vi kan hänga med allihopa =)

2008-10-13 @ 22:01:41
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0