Om ni undrar vart jag hållit hus idag så...

har jag.
* Ringt läkaren om Zeb
*Ringt läkaren om Jonathan
* gjort frukost till grabbarna
* pussats med Nicke
*klätt barn
* tagit mina barn på promenix till apoteket
* Sjuksköterska ringde upp fanns ingen läkartid till Zeb *fan* Men vi fick en tid för halsprov
*Nästa sjuksköterska ringde upp. Jag måste återkomma i morgon. *fan*
* Vi tog bussen till stan för att äta lunch
* Jag och Alle åt Zeb hade för ont för att äta. Han drack cola och dippade några pommes i vitlöksdippen.
* Kollade vinterskor på Stadium. *fan* Alle har för tjocka fötter
*Gick till Familjeläkaren tog halsprov träffade en sjuksköterska och fick svar att det var negativt. Men när hon kollade i Zeb´s hals så skulle hon ringa i morgonbitti till oss så vi skulle få en tid till doktorn i morgon. I MORGON...men hallå vilket jävla system.
*Gick till min kusin för att värma ersättning till Jonathan
*Gick in på leksaksäffären för att visa hur mkt jag uppskattade mina barn. En sjuk, En icke Nejsägare (idag) och en bebis. Så Zeb och Alle fick välja något för 100kronor var. Det blev två crossar.
* Både Alle och Jojje somnade på bussen hem.
* Zeb körde den lillavagnen med Alle i. *STOLT MAMMA*
*lagade middag...Å så svårt. Kräm, mjölk och smörgås
* Stora grabbarna och har lekt med sina crossar
* Jag har ojjat mig för min rygg
*Jojje har kollat in sina bröder
*har fixat och kollat lite med en överaskning
*Badat små grabbar
*busat och lekt
*Jojje somnade 18:50
*Alle somnade 19:07
*Zeb är fortfarande vaken. Ojjande med massa feber.
*Jag sitter här och kollar Trean. Snyggt det blir...
*snart cityakuten sedan ska jag sova... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Intensiv dag!

Hoppas Zeb får hjälp av doktor imorrn och att han snart mår bra igen.

Hoppas vi alla snart mår bra igen så vi kan ses!!!!! Saknar er!!!!

Kram

2008-10-27 @ 21:07:19
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0