Oskyldigt dömd

fan va hot han är persbrandt  En sån där jag tappar fotfästet kille... Ni vet som jag bloggade om igår. Å det roligaste av allt var att min kurre kusin hade en roll i veckans avsnitt av oskyldigt dömd... Najs. Han är lika bra as always. Denna gång som krimmare.
Jag blev lite paff när han helt plötsligt var i min tv ruta. Bhaaa där är min kurre kusin.  Stolt som en tupp är jag för honom iaf. Å att han sedan får spela med Persbrandt är ju ännu bättre. Man kanske skulle ha blivit skådis. Kanske tom fått hånglats lite med massa snygga Hunks då? Vad tror ni...??
Hahhaaa!!
Nej men allvarligt... det är värsta coola att se sin släkt på tv ibland. Å på talan om släkt så ska alla mina barn tempas i morgonbitti. För är det så att dem är feberfria ska vi träffa min andra kusse kusin med hennes barn en sväng så där ute i en lekpark eller något. Vi får se... // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0