Så hur gick det för poker drottningen då?

Jo vars bra!! Jag rockar i vanlig ordning...   
OM det blev så mkt poker...Ja 1½ runda resten pratade vi bort. SÅ vad pratade vi om då?? Religion, riksdagen, Eu, Emu, politk, ragnarök, sjukkassan, A-kassan och facket.
Konstigt att det blev så djupa diskutioner när 4 av oss är engagerade i en del av dessa ämnena. Fast det var ingen som blev osams eller så... Det diskuterades hårt med vänligt och vi skrattade i massor. Kvart i två eller nå gick våra grannar och vänner hem.
Orkade absolut inte städa upp i vårat kök och efter chipsätande barn. Jag borstade tänderna och väckte min sambo som satt och sov i datastolen. hmmm inte första gången han somnat där... fattar inte hur han kan somna överallt. Skulle inte bli förvånad om han stod och sov en vacker dag om han var trött....
Så när vaknade J då...Jo så snällt 03:30 och sedan 06:00 och sedan 07:00 då gick jag upp. Å sedan dess har jag vart uppe. Å min plan är att sova innan 22:00 men tror ärligt att det spricker...// MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0