Söndagen...

segaste dagen ever...Å då menar jag verkligen segaste dagen ever...Jag har bara velat att denna dag skall ta slut så jag får gå och sova...
Snart så...Snart får jag sova!!
Hur har dagen vart då... fem i elva kom Nicke in.. Å shit tänkte jag...snart åker han till storsdaden för NHL spel i globen. Shit...
Men så var icke fallet dem skulle få skjuts och dem skulle inte åka förrän vid 16 snåret. TACK TACK TACK!!
Vi åt lunch... Jag hade önskat mig pizza men det var stängt. Så Nicke gjorde qournfärs och pasta. Gott men min kropp skrek efter fett..
Alexander oggade på i vanlig ordning med sitt NEJANDE...
Han somnade efter lunch och jag däckade... (Kolla Mickis) 
Vaknade upp och kollade på en film på trean tror jag minsann att det var. En helt okey film att kolla på när man har druckit för mkt alkohol kvällen innan.
Jonathan satt i mitt knä och lekte med en skallra medans jag kollade.
Nicke duschade och drog till stockholm. 16:30
Zeb kom 17
17:30 sprang han ner till pizzan för att hämta en kebabpizza som vi skulle dela på. Tack gode gud för 8 åringar ibland...
Sedan har jag kollat på tv barnen har lekt och vi har haft en lugn kväll.
19:00 sov Jojje
19:30 sov Alle
20:30 sov Zeb // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0