Storhandlat och Ikea

19:00 kom mamma och pappa och hämtade mig och Zeb. För att springa ett varv på Ikea. Fan va mkt jag vill ha!! Det finns så mkt...
Mest av allt skulle jag vilja ha ork att plocka ner allt skit här i V-rummet. Måla tak och väggar. Å sedan göra något häftigt!!
Jag har hittat en sån jävla fin V-rums möbel. Som vi kan samla mer skit i  Jag behöver verkligen mer plats för våra saker. OM vi nu skall vara en relativt stor familj och bo på våra ca 100 kvm måste vi ju göra något åt detta. Jag blir galen annars.
Men mest av allt vill jag ha ett nytt kök från Ikea. Men det får bli när *suck* jag får en karl som inte har tummen mitt i handen. Å det kommer jag ju aldrig få...för jag tänker ju inte byta ut honom. Å råd att anlita någon har vi inte heller. Men med pappas hjälp och Manges hjälp kanske så... Kanske?! Men pengarna måste oxå finnas.
Jag kommer aldrig få ett nytt kök. Kanske skulle ta och gifta oss och önska oss pressentkort på ikea eller pengar för att kunna anlita någon att bygga upp vårat kök. Riva kan jag göra.. Det är bara att ta släggan och drämma till... Bara att stänga av strömen först...  
Vi hittade 6 st backar och batterier. Pappa betalade  
Sedan tog vi oss en tur genom Ica Maxi och blev 2000 spänn fattigare. Men nu har barnen och vi mat, kan ha rena kläder och vara rena själva. Så nu klarar vi oss ett tag iaf....
Jag måste ärligt säga...Att fan va mat är dyrt... Men dock ett måste. Å Nickes mat är dyrast... Shit... men jag är rätt duktig på att göra mkt veggo mat på frihand. Men köper man färdiga produkter är det som att bli rånad. Men det är det vi får ta... Dumt att börja med något man verkligen inte vill... 
Ja vi handlade och Zeb fick glass av morfar och vi kom hem 20:40.// MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0