Suck

eller fuck kanske?
Jag är för kännslomässigt ostabil för att äns blogga...
Iaf om saker och ting som gör mig ledsen, upprörd och orkeslös...

Jag bloggar om min dag istället...

Söndagen den 12 oktober 2008!
Vaknade av att Alexander klätrade över mig. Tänkte shit ap tidigt...men så var icke fallet kl vad 07:10 tidigt men dock inte ap tidigt.
Kvart i åtta kom nästa hulligan in till oss då vaknade även bebis.
Om jag fick någon sov morgon denna helg. NEJ!! Men vem bryr sig...att gå upp tidigt på morgonen är ju som att få en hel extra dag.
Det har jag lärt mig i kyrkan. Eller av kortet jag fick ta i kyrkan iaf.
Drack kaffe... mmm helt sjukt...
Vi gick ut och redan kl 09:10 var vi i lekparken alla fem. OMG vi är fem... vi är fem i våran familj. 
Gick hem och lagade lunch.
Alle sov
Zeb gjorde sista läxan
Jojje kollade på klädhögen i V-rummet. Eller något i den stilen. Han hade iaf himmlans skoj.
12:45 hoppade jag in i duschen.
13:37 traskade jag på möte hemma hos en av klassmammorna på andra sidan vägen. Ingen mamma jag skulle kunna umgås med. Hon var fan gråare än min egen morsa... Eller om jag säger så här... Min morsa är 63 och ung och hon var väl runt 40 och ap gammal. Fy fan om man blir så där... Då tar jag personligt självmord.
VÅGA VÄGRA BLI EN TRIST JÄVLA MÄNNISKA....
Men hon var snäll och trevlig och det är väl huvudsaken?!?
Vi hittade faktist på tre roliga aktiviteter som skall hända under läsåret 2008/2009 det ska bli kul att umgås med dem andra föräldrarna och barnen.
Jag känner mig ju lite utanför då vi bor på Ghettot och Zeb gått på Skilje. Tur vi inte är ensamma om att ha flyttat våra barn till branthovda skolan.
15:15 kom min älskade pappa och hämtade mig.
Vi lekte på deras tomt.
Inte jag och pappa...utan min familj var redan där.
Vi skulle fira tre.
Jonte 27 år för någon dag sedan och Pappa och Nicke fyller på tisdag. Nicke 27 och Pappa 64. Pappa ville inte ha något men barnen hade målat fina teckningar till Pappa. Jonte fick tre skärbrädor av oss precis som han önskade sig. Å Nicke fick bara nödvändiga trista saker. Men han hade ju blivit vanad. Av mamma och pappa och jonte fick han en skohylla, en matta till hallen och två dukar från Estland som vi skall ha under våran nya lampa.
(tycker mamma)
Alltså inget dirket till honom. Men det var tur mamma redan förbrett honom. Jonas fick oxå bara nödvändiga pressenter. Äggklocka, kökshandukar, badhanduk och även han en duk från Estland.
Kul för killarna lixom....
Hahahhaa det var nästan skämmigt. Men dem blev så glada båda två...eller så lossades dem bara.
Idag har jag alltså fickat tre ggr. Å resultatet med det har blivit tre kaffe koppar och med det menas att jag har fett ont i magen och måste strax ta en samarin och gå och bajsa...
FAN...
Tänk dem som dricker kaffe miljoner ggr om dagen. Hur pallar deras mage? Jag önskar jag kunde dricka kaffe alltid hela tiden. Men NEJ...
Å dum som jag är borde jag ju veta efter 15 år som "nästan" kaffe drickare att jag inte pallar mer än max en kopp om dagen.
Vad talang lös jag är!!
I morgon skall jag traska med mina barn till öf i vanlig ordning på måndagar.
Det är ärligt det enda Alle har pratat om denna helg.
Måndag mamma öppna förkolan. (nu i stundens skrivande minns jag inte hur han säger öppna förkolan)
Han gillar det....
Jag skall försöka hitta på något klurigt att göra till Nicke från Alle på Öf i morgon. Måste bara leta rätt på min fantasi... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Vi kommer vi också....på fm :-)

2008-10-13 @ 07:59:19
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0