Telefonkö in my äs!

Allvarligt....Att sitta i telefon kö suger ju fett. A-förmedlingen du har kö plats 73 okey. Jag la på. Skickade ett mail till min handläggare. Fått för lite pengar... Eller dem har missat Alexanders dagar jag tagit ut. Tror jag iaf...hahhaa!! Telefon kö till barnkleniken. Iof bara kö plats nr 5 men iaf. Det tog med sin lilla tid. Blev iaf hänvisad att ringa till neorolog sjuksköterskan. Å fick vänta där med...upptaget. Där fanns inget kösystem. Där var det bara irriterande upptaget. Å det slutade iaf med att hon ringde upp till BAM för att se om våran doktor var i tjänst eller om han hunnit gått hem. Hon skulle ringa tillbax till mig om en stund.
Okey att barn är sjuka...Det köper jag! Men jag köper inte att han skall vara sjuk så här länge... INTE så här länge...
Men iaf jag skall ringa till A-förmedlingen senare om dessa dagar...Sist jag skickade mail fick jag inge svar och fick ringa iaf. Men tycker just nu att Jonathans samtal är viktigare... // MARIA MAROSKA.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0