Time to sleep!


Jag har blivit fetta proffset på att vara öppe sent nu förtiden! Undrar om det är för att man fått in bra rutin på sitt liv.
Barnen har det bra med hyffsade okey tider. Man får sova på natten.
Nu skriver väl jag att jag får sova och så kommer kidsen vakna en efter en flera gånger bara för det.
Men dem brukar iaf sova bra!
Jag orkar vara vaken okey jag erkänner jag är trött. Det grusar i min ögon, det gör det faktist men annars är det okey. Jag är ju inte som jag var förr att jag satt här och halvsov och var tvungen att sova före kl 22:00 för att överleva dagen efter. Det känns bra!
Nu fattas det bara att se sina vänner IRL istället för att man hooked up med varann på nätet. Jag har blivit mer och mer anti min msn.
Jag är inte äns inloggad nu förtiden.
Men jag lovar jag skall bli mkt bättre på detta. Jag ska ta mig tid att snacka med mina vänner på msn. Men jag hade tänkt om jag skiter i min msn kanske någon ringer mig på min hemtelefon eller kanske skickar ett trevligt sms. Eller kanske tom kommer och hälsar på mig!
Iof har barnen vart sjuka så det har ju kanske inte gått att hälsa på oss. Det är inte roligt att vara här om man har egna barn och dem blir sjuka.
För alla som är föräldrar är fett anti sjuka barn.
Dem flesta barn blir fett tjuriga och oggigar och hängiga vid sjukdom.
Så som förälder ser man hellre sina barn friska med massa spring i kroppen och mer massa bus med.
Bus i måttliga mängder vill säga!
Dem behöver ju inte busa runt så man måste skälla men annars alltså.
Nej jag ska ta mig i kragen när det gäller min msn.
Men nu ska jag sova 23:00 och mina ljus i vardagsfönstrerna har brunit ner till max så snart kommer det luckta bränt om jag inte går och blåser ut dem.
Godnatt och pååterseende i morgon mina vänner!!

ps: Thette blogga då för fan din lilla häxa!! *puss* // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Kram och godnatt....:)

2008-10-30 @ 23:07:45
URL: http://mickis74.bloggagratis.se
Postat av: Mickis

Ja....WOW är bra när man inte mår bra, bara att sjunka in i...det har jag förstått här hemma också ler



Kram på dig....o tack för att du finns! Är så glad och tacksam för att vi lärt känna varann....=)

2008-10-30 @ 23:17:02
URL: http://mickis74.bloggagratis.se
Postat av: maddo

Jag fråade just Therre ikväll om man ens vågade kolla in i hennes blogg.. smma lika vi tänka...

Sov gott & puss på er! :-p

2008-10-30 @ 23:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0