Vi har ju vart...

krassliga från och till ett tag. Nu tror jag närmare bestämt att det är min tur på riktigt. Har ap ont i halsen...Å jag tror nog att en feber lura sig på mig.
Jag hade ju lite att stå med idag. Men jag tänker ärligt skita idetta. Jag vill INTE bli sjuk på riktigt.
Att inhandla vinterskor och vantar får vänta.
Alexander har ledig dag från dagis. Egentligen går han ju på Onsdagar. Men han var på dagis i fredags så då gjorde vi så att han fick var ledig idag. Det var min dumma ide men förr förra veckan när vi bestämmde detta så viste jag ju inte att jag skulle må så här jäkla kakigt.
Halsfluss...??
Nej då kan man väl inte äns äta? Iof så är jag inte så sugen på mat. Men äta kan jag. Fast det gör ju ont när jag sväljer. Ja jag vet inte..
Ska ge denna hals dagen får vi se om jag måste ringa doktorn imorgon.

Jag hade ju även fixat barnvakt till våra kids i kväll. Då våran fackförening har styrelsemöte. Men det är nog bara snällt att vara hemma. Men jag tror nästan att jag ska ta den där barnvakten iaf. Pappa skulle ha åkt på Karaten med Zeb och Mamma skulle ha vart kvar här hemma med Alle och Jojje.
Jag tror nästan att dem får vara här iaf. Iaf om jag känner mig så här... Dem kanske kan åka på Karaten hela bunten och jag stannar hemma och sover... 1½ timme gör nog susen.

Jonathan snörvlar på i vanlig ordning. Å Alexander är med lite snorig... Det är så typist hösten... hur kan det vara så här.
Men jag är glad så länge vi inte får magsjuka.
Vattkoppor skulle väl vara rätt så bra att leta på till Jonathan..Någon som känner någon med Vattkoppor?

Nej...hur ska jag då klara av barnen med misstänkt feber. Jag känner mig rätt vimmelkantig... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Tråkigt att ni är krassliga ännu =( Vill ju ses snart igen juh....hoppas ni snart piggar på er.

Jag vaknade med frossa och ont i halsen inatt, men nu känns det bättre igen...får väl se vad/om det blir nåt skit av det eller ej.



Kram på dig!!!

2008-10-22 @ 09:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0