Vilket trash jag är...

Idag fick Alexander gå till dagis med Jonathans blöja. Fan va pinsamt... Tur Alexander har en dunderklump till lillebror... 8-16 kilos blöjor. Dem passade på Alexander kanske satt något tajt i min smak.
Å Niklas är pinsammast av oss alla. Han berättar på dagis att Jonathans blöja sitter på Alexander. Ärligt... Var han verkligen tvungen att säga det. Dem kanske inte äns märkt något om vi inte sagt något.
Jag kunde ju ljugit och sagt att jag var trött i morse...  
 
Fast är det inte rätt illa när man glömmer att köpa blöjor till ett barn. Det är fett illa... Eller har det hänt andra med...Kan ju bara hoppas att det gjort det.
Shit...tänk om dem säger något när jag ska hämta Alexander efter sjukhusbesöket... PINIGT// MARIA MAROSKA the fucking trash med mine som en fiskmås


Kommentarer
Postat av: Therre

Vadå? Ingår inte det i vardagen??? Jag har gått till dagis med olika strumpor på mig o rättfärdigat det med att jag bara hittade den ena av varje HAHA

2008-10-17 @ 20:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0