Vin Diesel *gulp vilken man*

Chronicles of Riddick går på tv sex just nu. Hur ska jag kunna hålla mig vaken och dreggla över denna man ett tag.
Alltså shit...
Den mannen får mig knäsvag...


Han får mig nästan att sluta andas.... Det är helt sjukt.... Snacka om att vara helt såld på en film ikon. Jag hade ju ingen idol som liten eller tonåring. Men nu så... Sedan den första filmen jag såg med honom gör han mig helt darrig, töntig nästan gråtfärdig... Vilken man!!
Å hans röst sedan då...
Men herregud... Det är så man nästan går och får dåndimpen... OMG!! // MARIA MAROSKA crazy in love...

Kommentarer
Postat av: Mickis

ASGARVAR....du är väl för go du :)

2008-10-28 @ 23:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0