wäckkkkk

godmorgon...Eller förmiddag eller vad det nu är!!
Sitter här med tupperat hår, svart under ögonen, orange nagelack och har fetaste skallebanken. Men det var det värt. Jag gick in igår kväll för att bli full som fan... Å jag lyckades rätt bra. Men mitt skallebank förstörde lite under kvällen måste jag säga.

Jag måste även tala om att jag är blå lite här och där... Smurf jäkel!!
Jag måste ärligt säga att vi hade fet kul... Även om jag kommer få höra ett bra tag att jag var fullast. Eller fulast... Räcka ut tungan Men det bjuder jag ärligt på!!

Å vad gjorde maria maroska igår då??

Tania 30
Maskerad
För kaka
Jacke brollan
Strike
Välkomnst drink
Mat
Sprit
Karaoke
Vänner
Cigg
Skratt
Therra Marcus för att han inte får ligga
Lena Mammie
Dumpa av madde
Såg Markus röka Räcka ut tungan 
Mat
Hem
Äta
Kladda bort det värsta spaklet *FRIHET*
Decka
Vakna
Böt säng
Sov
Vakna
Sov
Mådde illa
Tog en treo
Sov
Vakna till en oggig sambo som tyckte jag var besvärligast i stan!!
Det är vad jag har gjort...
Jag gillar fasiken att gå på maskerad.
Alla detaljer skippar jag det blir bra jobbigt att skriva om.
Jag kan ju iaf tillägga att jag höll på att somna i fönstret på strike när Jessa och Donna skulle hänga med en smurf till hotellet där vid 22:30 Räcka ut tungan 
Men jag bjuder på det med....
Men jag repade mig!! Jag ställde mig upp och beslöt mig för att avsluta kvällen med en Milles och inte decka i något fönster på strike....
Oj vad jag 30 tittar mig omkring...  Opps så man gör!
    
     // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe...huvudsaken man haft kul, slitningarna dagen efter får man på köpet ler Skönt att du kom iväg på en kulig kväll =)

Kram på dig, ses imorrn.

2008-10-05 @ 12:01:33
URL: http://mickis74.bloggagratis.se
Postat av: maddo

Gumman!! du var fett coolast på festen..!!!

hahah... skoj var de ialf och kul var du!!

:-p puusssss på dig!!

2008-10-05 @ 16:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0