Zebastian

ville att jag skulle hänga med och kolla på första lektionen idag. Å det hann vi ju...Ner med en lite halv ilsk Jojje i vagnen och en glad Alexander. Sedan traskade vi ut i regnet för att vara med på gympa lektionen i skolan. Inte vara med som i att skutta och leka och springa och bolla. Utan endast se på....
Idag hade dem boll lektion på gympan.
Va gulliga dem är barnen när dem ska bolla runt med sina bollar. Mellan benen och till varann och få fick dem övningar. Å dem konsentrerar sig i massor...
Zebastian hatar ju gympan säger han.
Men jag måste ärligt säga att jag tror inte alls han hatar... Han är bara lite lat om han måste svettas. Räcka ut tungan
När klockan var 20 i nio gick vi ut i regnet igen. jag hade ärligt vart med på dem sista 20 och bollat istället.
Men det var bara att trotsa regnet och traska till dagis... // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0