Mer och mer energi

Jag börjar få mer och mer energi till att skriva. Å saker och ting börjar ta sin plats. Jag hittar mer och mer saker som irriterar mig och som jag måste få skriva av mig. Jag känner att det kliar i mina fingrar och att jag snart kommer till min rätta med detta och blogga.

Jag har mina perioder där jag känner att jag inget har att tillföra.

Om vardagslistor  och skit som är för mig bara as trist att skriva om...

Men jag känner att jag mer och mer har ämnen att skriva om...


Jag ska snart... Snart hitta mitt rätta jag!! Mitt rätta skriv jag!! // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: sara

Tack..

Ja ibland skriver man fan bara svammel. Men det kan göra nytta för en själv emellanåt det med..

kramis

2009-04-27 @ 10:27:20
URL: http://charliot.blogg.se/
Postat av: Sara-Li

Ja vad skönt att du är tillbax har saknat dig här....:) GRATTISSS!!! föresten:D

2009-04-27 @ 10:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0