Rastlös i kroppen

Men helvete vad ska jag göra idag? Jag har väl inte gjort något vettigt på hela dagen. Har inte ens plockat bort från diskbänken än och inte heller städat upp i vardagsrummet efter dem två lekande små barnen jag har.

Men jag är så rastlös...

Försökte att gå av mig en bit när jag gick hem från dagis. Men det hjälpte inte. NU sover Jonathan och kommer väl så att göra i ca två timmar till.

Solen lyser iaf fantastiskt där ute.

Å när jag hämtar Alexander så skall vi vara ute och leka en stund. För jag kan bara inte vara inne.

JAG tycker ju inte om våren...men av någon andledning har jag en bra känns i kroppen för denna vår.

Får se till att det blir bra också. Denna vår ska rocka fett...// MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gumman kom igen nu skriv mer vill ju läsa mer..ler.. kram kram och du tusen tack för i tisdags...

2009-04-02 @ 20:12:14
Postat av: Sara

Jadu ibland behöver man inte göra nånting heller..



Du är utmanad i min blogg.. Kramis

2009-04-03 @ 22:46:55
URL: http://charliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0