10 Veckor kvar...

Sedan är min trio en fyrklöver...förstår ni att det är bara 10 veckor kvar...Det betyder att snart är hösten här med alla sina vackra färger.... Men poff så det så är jag vid mitt delmål. Som jag haft i alla mina graviditeter. Har inte räknat veckor så hysteriskt framåt utan när jag kommit till 10 veckor kvar har jag haft nedräkning. I ren graviditets längd är det 12 veckor kvar. Men eftersom vi kommer få gosa bebis två veckor före så räknar jag 10 veckor från nu.
Whooooppppiiiiii!!!


Jag har drömt massor med gånger att jag inte hinner gå till snittdatum utan att jag kommer i vanlig ordning få vattenavgång på förmiddagen och poff måste jag skynda i ilfart till förlossningen för att akutsnittas.

Men detta är även min rädsla att inte få gå in på förlossningen och få lite ro. Ni vet vara förberädd!! Ta det lungt...duscha på morgonen åka dit och veta vilket klockslag man ska få lägga sig på OP bordet och se hur bebis kommer ut via magen.
Jag vill kunna njuta... Inte vara nervös eller ha hysteriskt ont. (eller hur ont det nu gör att föda barn den känslan försvinner relativt fort)

zebastians förlossning var rena döden. Den blev min skräck och det tog sex år innan Alle kom. Å han den lillemannen envisades med att ligga i säte. Å poff blev det akut snitt... Å så Jonathan värdens bamse kido... gav hela familjen en resa som vi aldrig glömmer. Själva förlossingen var bra... det gick relativt fort men själva krystningen tog sin tid.
Så denna gång vill jag ha...ROOO!

Är det så att drömmar är sanna eller hur är det? vad betyder denna dröm jag drömt om och om igen??

Hur det än är är det 10 fucking weeeeks left // MARIA MAROSKA... (nedräkning sker)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0