Det blev

ett dygn på förlossningen med fruktansvärda magsmärtor... Efter att kollat bebisen mer än massor med gånger. Med båda ultraljuds mojängerna så var allt okey när det gällde bebisen. Fick ligga med remsa några gånger under dygnet. Fick bra medicin och skulle mer än gärna ha ett piller av det där här hemma. Börjar få tillbax smärtan... Vill inte..orkar inte..jag är helt slut. Konstaterade att det är gallan. Får jag sånt där anfall igen ska jag åka tillbaks till förlossningen och få remiss för ultraljud på gallen. Massor med prover togs och jag är glad att Nicke var envis och ringde så jag fick komma in. Jag själv hade väl väntat tills jag inte kunnat gå..
Det är kärlek att se att den man lever ihop med biter ihop bara för att... Vi ringde och kom in i sista stund. Annars hade jag nog inte kunnat gått in... Men som alla vet som känner mig väl...ENVIS som synden... Så onödigt i mellanåt.  // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Jobbigt med gallan, men skönt att det är bra med bebis!!!



Kram på dig

2009-08-22 @ 02:25:02
URL: http://mickis74.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Låter inte någe vidare.. stackars.

Stor kram på ingång.. hihi

2009-08-22 @ 19:13:13
Postat av: Sara

inlägget ovan från mich..

2009-08-22 @ 19:13:40
URL: http://charliot.blogg.se/
Postat av: Jessica Björklund

Kram på dig gumman och va stark nu.... Skönt att höra att bäbben mår bra... Ta hand om dig nu massa kramar från systrarna Björklund


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0