Glukostoleranstest/glukosbelastning

Jag börjar ärligt känna mig lite hungrig....Fast det måste väl fan va psykiskt!!!!!
Klockan 8:00 ska jag infinna mig i provtagningerummet på MVC. Där ska jag göra en sån här glukosbelastning. Gjorde det när jag var gravid med Alexander. Tror om jag inte mins fel att jag var med i någon studie då?? Men att vara fastande från 00:00 är en påfrästning psykist. Jag är både hungrig och törstig nu. Skulle kunna äta vad som.... MEN INTE DÅ!! Här ska jag snällt vara tills klockan 7:30 åka till MVC och dricka sockerlösningen och sedan vänta 2 timmar innan jag får äta något. Så 10:00 alltså om 8 timmar får jag äta. Jag som vill ha frukost tidigt som fan... Jag gillar inte detta riktigt... Men gör det för bebisen och min egenskull.
SMVC vill ha mina provsvar så dem vet om det kan vara pga graviditetsdiabetes jag fick sådan stor Jojje?? Å dem vill inte riskera att något sådant händer igen. Inte jag heller...
Det är efter provsvaren vi ska få datum för snitt.
När jag gjorde detta med Alle så hade jag bra blodsocker. Mins ärligt inte vad det låg på men det var bra. Å han vägde 3.8 i vecka 37+6 stor för att inte vara fullgången.
Jojje störst i familjen vägde hela 4.8 i vecka 40+6.
Så dem vill väl ha lite koll kanske. Plus att vi ska på två till ultraljud för att bedömma vikt någelunda så dem inte snittar och det kommer ut en "jätte" bebis igen.
Zeb var den som var helt normal... eller vad nu normal är men han vägde iaf 3,525 i vecka 40+0
Jag vet inte om jag är så nervös för detta jag är mer nervös för att jag ska dö i hunger...
Så jag behöver hugerstöd...

Länkar en länk för er som inte äns vet vad jag pratar om.... ** <------ här!! 

GE MIG STYRKA FRAM TILL 10:00 // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej!



Vad kul att du är nöjd! Är du intresserad av fler saker i servisen eller något annat i katalogen, tveka inte att höra av dig eller varför inte boka ett eget Perfect Home party=).

Nya katalogrn kommer snart, mycket nya fina saker=)



Ha det bra och ta hand om er!

Kram Rebecca

2009-08-12 @ 20:18:37
URL: http://rebbi80.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0