Måndagen sa bara swhiiiiissssshhhhh!!

En relativ irriterad och utpumpad sambo efter flera timmars match i hetta i Norrköping mötte upp mig i dörren hemma.
Kanske inte så kul men helt förståligt. Iaf enligt mina normer och vad jag accepterar. Somnade...vaknade av att det inte var någon lyckligfamilj hemma hos oss.
Tog mitt ansvar och avlastade Nicke. Han såg helt sliten ut... Uppjagad och försökte göra allt för att lossas att allt var i sin ordning.
Jag tog över familjen i klädd endast ett lakan. Lekte med grabbarna och åt lunch med dem. Nicke fick bara vara... Det behövde han verkligen.
Det lättade upp hela familjen.Nicke och Alle kollade på film. Pippi medans jag och Jonathan sov i 2 timmar. Grabbarna åt Mellis och jag låg kvar i sängen och gjorde allt för att inte somna om. Lyckades inte... vaknade av att två barn stod och tittade på mig.
Knäpte igång radion...
Nicke frågade om jag ville sova mer och berättade att han var tacksam för min hjälp på förmiddagen. ( GE OCH TA något jag måste bli bättre på dock men det är The shit)
Nej jag fick bara inte sova mer... Jag var bara tvungen att stiga upp 15:30 lyckades jag hoppa upp. Då ringde Norsken han ville ha med Nicke och bada..
ÅK... ÅK och gör något vettigt jag klarar mig alltid. Kanske inte just bada är något vettigt men iaf.
Barnen och jag dansade till radio musik lagade mat och sedan lossades Alle att leka AM fotbollsmatch med jonathan i vardagsrummet medans jag satt vid datorn en sväng.
Jonathan skrattade så han tjöt... Å tydligen så vann han matchen med.
KÄRLEK kallar jag detta....
Sedan var det middag, tvagning av barn och sedan sov dem som två änglar 18:55.
Jag tittade på något på datorn som Nicke visade. Andersson Silva i någon UFC match... Hel galet...
Sedan var det dax för jobbet...
Å vips är det tisdag!!
Nettan var här och fikade och snackade skit med mig till 02:00.
KÄRLEK kallar jag detta med....hahahhaaa
Undrar vad tisdagen ger oss... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Beckah

Mitt SF är helt okej :-) inga konstigheter. Hade 35 i vecka 35+0 :-) Däremot har det stegrat lite på slutet. Jag bär nog mest bara långt fram :-) hahaha det är luugnt jag tycker det är kul att ha stoor mage även om ryggen inte all,tid håller med mig ;-)

2009-08-11 @ 07:13:07
URL: http://beckahbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0