Natt 5 av 7

Fucking hoooo va skönt!! Fatta att dem här nätterna tycker jag vart super najsa. Dem har gått relativt fort och jag har känt mig pigg.
Utan att ljuga så funkar dagarna hemma bättre med min positiva inställning när jag vaknar. (tack älskling)


Vaknade hemma hos mamma och pappa på skälby Nicke åkte som sagt till Norrköping och spöa skiten ur dem och barnen var med mammsen medans jag sov. Fast Alle var nog mest med morfar.
När jag vaknade gick vi en letar promenad som Alle sa. Vi letade efter Claudia och hennes barn. Men utan lycka....synd tyckte både jag och Alle. Men mamma bullade upp med gott eftermiddags fika till oss i värmen. Dock inte i solen utan på en av dem skuggiga platserna på tomten.

Mamma och jag tog bilen hem till oss och la barnen. Duschade dem och poff var allt klart. Mamma är en person som jag gillar att sammarbeta med. ÄVEN fast jag tycker hon är väl daltig med mina barn. (kanske är hennes uppgift i livet som mormor??!!) Så pratar vi knappt när vi gör barnen klara för sängen. Jag vet och känner vad hon gör och jag tror det är tvärtom.

Tänker tillbacks på den tiden hon säkert ville strypa mig fler än en gång per dag. Å jag avskydde henne mer än pesten.
Jag ifråga satte allt hon gjorde och hon mig.
Idag oroar hon sig dock bara för mig och ALLA mina barn säger hon.
Hon är orolig i själen skulle jag vilja påstå...men det vill hon inte erkänna själv. ;-)

Så nu sitter jag här... 10 augusti och bara väntar på att få gå hem. Bort från detta jobb.... Bort från slaveri och elände. Tänk egentligen hur enkelt kännslo mässigt det skulle vara att jobba med papper enbart som sekreterar för något dude med snygg kostym.
Istället för att se detta ödet...eländet..!!
NEJ ta vara på livet medans du lever det.... (Något även jag måste lära av) // MARIA FUCKING MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0