Negativ energi...

Har ni någongång hållt er borta från negativ energi???
Jag gör det nu...mer än någonsin. Jag vill inte få in negativ energi i mitt liv när jag håller på att vända ut och in på mig själv. Jag känner mig ärligt förvirrad. Jag har fortfarande inte sagt att jag förlåter den person som gjorde mig illa. Jag känner att jag undviker det. Fast jag egentligen vill gå ifrån detta med att verkligen ha förlåtit. Jag tror att jag måste ha bekräftelse på att denne verkligen ändrar sig eller ångrar sig på riktigt... Kanske inte ändrar sig för min skull. Men för andras.
KONSTIGT!!
För egentligen kommer det ju aldrig drabba mig om denne inte gör det...Ändrar sig?!? Jag har ju mitt liv. Jag har min familj och jag har en man som älskar mig ärligt.
Men jag är så osäker... Osäker på att han verkligen menar på riktigt att han uppriktigt är ledsen för allt jag fick gå igenom.
Jag känner att jag måste gå in i detta positivt...
NEGATIVT!!
Det är något som jag är riktigt duktig på...vad menar jag då? Jooo jag är super duktig på att påverkas negativt av andra människor. Jag kommer in i tänket negativt.
Jag har vart en fucker och faktiskt struntat i att svara när några ringt idag. Bara för att jag känner att jag orkar inte med andras problem. Jag orkar inte med att folk gnäller om sitt vardagliga liv.
Jag har bara lust att skrika..
GÖR NÅGOT ÅT DET...SLUTA GNÄLL SÅ JÄVLIGT!!
Men det hjälper ingen...
Jag har hållt mig till glada personer...som ger mig positiv energi. Jag behöver det...

Är det inte så att alla har olika slags vänner för olika saker.. Något som jag tycker är så jävla bra. Jag skulle aldrig stå ut med tanken att bara ha EN vän.
För alla människor har olika egenskaper... Och jag behöver vänner med olika egenskaper.

Jag känner mig vaken.. jag känner mig seende... jag känner att jag ser, hör och vill se. Frågan är bara vad som är bäst... !?? Men det får tiden avgöra. Tiden kommer ge mig svar... // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0