Röda hallon och fucking nudlar

  
Hur sjukt är inte detta med graviditets nojjor egentligen...det måste ju vara påhittat eller är det så att det är något man måste drass med varje graviditet...
Frysta röda jävla hallon... det är vad jag äter nattetid.. Jag kan lätt sätta i mig en hel sån där fryst påse på 1 kilo innan jag är nöjd. Å dem ska vara frysta....har dem tinat upp brukar jag blanda dem med Loka... så jävla gott.
Men vad är det här.... hur kommer det sig att man är så sugen på vissa saker som gravid ko???

Å så dessa fucking nudlar då??



Det är något jag bara måste ha hemma annars mår jag dåligt... typ psykist.... men det är inte så att jag äter det. Eller det gör jag viste det...Om jag är sugen på kvällen så tar jag hellre en fett tallrik med nudlar. Men frågan är ju bara... behöver jag en feting tallrik med nudlar?? Egentligen inte... Det skulle räcka med ett stort glas vatten... Men då kommer den där nojjan... Jag bara måste ha nudlar innan jag sover....

Jag ransonerar mina röda hallon med...


Dem måste ju finnas hela natten....annars vore ju natten jävligt sur.... Idag delade jag med mig av mina hallon till jobbets jävla paj...Jag börjar känna att jag gjorde något jävligt dumt.
Men nu är pajfan klar...å det är försent att ångra sig...

Är det så att gravid nojja måste finnas?!? // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Sara

Ojoj.. vi har ju hallonhäck med massor med hallon på som jag inte ens orkar plocka..

2009-08-07 @ 21:40:47
URL: http://charliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0