Shit va jobbig jag är...

Jag tog en cykel tur på 50 minuter efter jag cyklat med Alle till dagis...Bara för att...
Det är frågan? Bara för att vad? För att jag trodde jag skulle hmmmm inte fan vet jag. Men när vi ändå var ute jag och barnen så tänkte jag att va fan. Cykla på för fan...
Vi cyklade redan halv nio till dagis... Tog ca 15 minuter eller kanske bara 10 eftersom Alle hejjade på.
Fortare Mamma...cykla fortare...så här sakta cyklar inte pappa... MAMMA MAMMA MAMMA...hejja hejja!!
Sedan var jag ju endå uppe i varv så när vi hade vinkat av Alle på dagis så tog vi en vända med cykel och kärra runt här. I sista baken höll jag typ på att dö och undrade varför jag gjorde detta när jag inte äns hade vatten med mig...
Så nu är jag svettig kastade mig i soffan...gav Jojje lite mellis först... Så nu sitter han och äter lite frukt och kastar släng pussar till mig då och då... Å jag har nära döden upplevelse....
Men idag har jag bestämt mig för en latar dag...så jag tänker inte vika tvätten som behöver bli vikt och jag tänker inte äns bry mig om att laga mat. Vi får äta rester eller nå i den stilen..orka lixom!! // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Sara-Li

VAd roligt du är:)

2009-08-21 @ 10:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0